Wednesday, April 22, 2009

Testing!~~

Salam alaykum warahmatullahi wabarakatuh.

Sidang pembaca yg dihormati sekian.

Sekarang dh pukul 1.30 pg. Bagi mana2 manusia normal yg ade keje nk dibuat, mereka akan manfaatkan masa ini sebaek2nya dgn aktiviti plg berfaedah dlm masa cenggini. Apekebendekah itu??

Apalaga. Tido la. Lalala~~

Namun manusia lepasan SpM cam kita ni xsah kalo tido waktu cenggini kan. Apatah lg bg penanam anggur sekalian. Haha, namun malam ni aku boring... Hauargh. Boring menjurus kpd ngantok. Tp nape ak x lelap2 lg ni...?! Sob2 sdey dol x leh nak ngantok. Huaa~~!

So nk ilangkan boring, wa bwat la posting ni! Wahuhua kene ngan aku. Posting paling xde pekdah dlm dunia. Posting plg n00b dlm dunia! Walau papepon, acap lbh n00b drpd posting ini. Acap nub acap nub.

Tp jgn la kejam sgt bai. Haha. Entry kalini xdela sampah sgt. Ni sebenarnye ak tgh testing nih. Ha, testing ape tu? Jengjengjeng.

Posting ini dibuat menggunakan telefon bimbit saya menggunakan kemudahan wireless.

Haha. Nape? Xcaye. Haha. Iye. Btolla. Tulesan ak nampak cam tules pakai keyboard kan? Sume long form je kan? Besenye kalo tules pape pki nset msti shortform je kejenye kan. Tp aku benci tulesan xformal mcm dlm sms tu sbnarnye. Kalo sms je ak guna tulesan camtu. Selain drpd sms, tules baek2. Idop skema~ Idop skema baru la idop bahase rojak. Ha, men hentam. Ntah papela falsafah aku sebut td tu.

Lgpun, xbaek tules shortform ni. Nanti both antiPPSMI ngan proPPSMI xpuas ati ngan aku. Silap haribulan ade ak kene balun ngan both sides smpi lebam2. Cam anwar ibrahim kene balun ngan rahim nor. Xpun cam KJheroku kene balon ngan cekgu plkn aku najib razak.

Ha?! Bile masa KJ kene balon ngan najib??! Ha, skali lagi aku men hentam.

Dalatu. Ponek jarijemari nk menaip gune keypad nset ni weyh. Haha. Wa caw dulu na.

Wassalam. Takbir!

PS: Balun. Bkn balloon taw. Nnti pro ngan anti ngan uncle PPSMI ngan KJ skali turun nk rembat ko kang.

PPS: Pengawas pusat sumber (wa men hentam~! Ni sape nyer style nih??!)

0 comments: