Monday, June 22, 2009

Malaysia Boleh

Salam alaykum...

Aku bosan dok umah. Oleh yang demikian aku bukak internet tiap2 ari. Arini aku bukak internet lg. Bukak la a few webstites yg laghaaa belaka. Masya Allah! Kalo bdk Kisas maupon budak Badar mane2 skul tau aku bukak website laghaaa tentu mereka kecewa kerana pelajar SMAPK yg merupakan skul agama berbuat perkara laghaaa itu.

Warga SMAPK tak boleh kecewa. Senyap2 sudey. Sbb mereka xde BADAR. Wuwuw. Ksian SMAPK. Satu2nye skul agama kat bumi Mesia Boleh yg xde BADAR. Xpe2 SMAPK kan unik. SKul klaster mestila unik kan? Kalo x unik xkan la bole jadi skul klaster kan? Kan kan kan?

Haha melalut laa. So tgh2 browse website laghaaa ni. Jumpela artikel nih. Website nih Amerika nyer. Dlm istilah omputeh nyer "list based humour". Kununnya lawak abes la tu. Tp hare, aku bace byk2 kali xpnh ketawa pon.

Biarpon xlawak tp aku ttp bace gak selama ni. Sbb website ni bkn saje2 wat lawak bodow x tentu hala. Bahan artikel bdsrkan facts yg mmg ade. So lbey kurang cam trivia ler. At least bule la tambah general knowledge kan. Xkan selama2nye nk diperbodohkan dgn lawak2 bodoh mcm Ujang. Gila2 n sebagainye kan? Kan kan kan? Hare. Sjk kecik azali lg aku bace Ujang tu bukannya lawak pon. General knowledge tu lg la xde. Knowledge nk loya buruk tu ade la. Membwang duet je bace mendealah tu sume.



At least bwang duet ok la gak kan. Drpd membakar duet. Tol x pencinta rokok sekalian??

 
Padan muke. Sape soh makan rokok. Rokok makan hang balek.


Jaoh menyimpang dr tajok syal tjuk nih. Hehe. OK2. Aku dh lame dh bace2 artikel kt ctu. Tup2 arini, ada satu artikel tuh, cerita dari Mesia dpt list no1! Peh. Gile kentang ah Mesia.

 


Xsangke kat Mesia pon ade kes2 mahkamah yang pelik. Smpi masok dlm list. Gile kentang ah Mesia. Tp artikel tu listkan kes2 mahkamah pelik yg mane org2 tertuduh kat mahkamah bole lps dari tuduhan derang ngan defence yg bodow2. So adakah bende itu bole dibanggakan oleh rakyat Mesia? Xtawla. Cube tanye VK Lingam.

Nak bace artikel tgk kat sini. And I strongly suggest you all bace. Ade gak bende x berpekdah nk buat tyme nk tunggu masok kolej kan. Xpon sementare nk tunggu fly gi Mideast. Hehe, heran gak. Pehal taun ni ramai gile bdk SMAPK gi mideast? Korang komplot ape.

Tgk la. Xbangge pe Mesia dpt no1 dalam ranking dunia tu... Wuwuwu. Malaysia Boleh! Wuwuwu. Judiciary Mesia boleh! VK Lingam pon bole!

Correct correct correct

Dala. Chow dulu. Hingga berjumpa lagi. Wasalam.


PS: Sape igt website lagha yg aku maksudkan tu blue, Istighfar segera! Kalo x aku panggil BADAR Kisas wash korang. Nk panggil BADAR SMAPK xbole. Sbb SMAPK xde BADAR.

PPS: Boh la name sape2 yg jadi PPS dulu.

0 comments: